YOGA NIVEAUER

BLID YOGA 55+ (75min)

Blid Yoga er for dig som gerne vil arbejde kroppen igennem på den blide måde, men også samtidig nyde effekten i kroppen og i sindet. Øvelserne udføres blidt og langsomt og der vil være hjælpemidler hvis du får brug for det.

BASIC (75min)

Til dig der er ny i Iyengar Yoga. I denne klasse skabes et solidt og sundt fundament for korrekt praksis af yogaen. Du lærer de stående stillinger fra bunden og der introduceres siddende, liggende og omvendtstående stillinger.

YOGA I (90min)

Dette hold er for dig som har min. 1års Iyengar erfaring. Der bygges videre på fundamentet i basic øvelser. På dette niveau har du en stabil Sarvangasana. Vi arbejder i dybden med de omvendtstående stillinger og du vil bliver introduceret til Sirsasana.

YOGA II (90min)

Dette hold er for dig som har min. 2års Iyengar yoga erfaring. Du er fortrolig med de stående, liggende og siddende øvelser og har en stabil Sarvangasana og Sirsasana På dette hold vil du blive introduceret til variationer i de omvendtstående stillinge.

YOGA NIVEAUER

BLID YOGA 55+ (75min)

Blid Yoga er for dig som gerne vil arbejde kroppen igennem på den blide måde, men også samtidig nyde effekten i kroppen og i sindet. Øvelserne udføres blidt og langsomt og der vil være hjælpemidler hvis du får brug for det.

BASIC (75min)

Til dig der er ny i Iyengar Yoga. I denne klasse skabes et solidt og sundt fundament for korrekt praksis af yogaen. Du lærer de stående stillinger fra bunden og der introduceres siddende, liggende og omvendtstående stillinger. For at sikre korrekt indlæring gives både generel og individuel vejledning og instruktion.

YOGA I (90min)

Dette hold er for dig som har min. 1års Iyengar erfaring. Der bygges videre på fundamentet i basic øvelser. På dette niveau er det vigtigt du har en stabil Sarvangasana (skulderstand). På dette niveau vil vi arbejde mere i dybden med de omvendtstående stillinger og du vil bliver introduceret til Sirsasana (hovedstand).

YOGA II (90min)

Dette hold er for dig som har min. 2års Iyengar yoga erfaring. Du er fortrolig med de stående, liggende og siddende øvelser og har en stabil Sarvangasana og Sirsasana På dette hold vil du blive introduceret til variationer i de omvendtstående stillinge.