Program

Yoga der giver dig en dejlig fornemmelse af velvære og styrke

Iyengar® Yoga - varemærket for kvalitet

Der tilbydes desuden privat undervisning, firma yoga, ene-timer m.m. ring og hør nærmere. Pris efter aftale.

Tilmeld via onlinebooq øverst på siden. Du kan også sende en email på info@studieyoga.dk eller ring/sms på telefon 61464615.

Er du ny er du velkommen til en gratis prøvetime på Mild, Basic og Yoga I (Tirsdag) Se mere om de forskellige niveauer længere nede på siden. Studie Yoga har Yogamåtter og de redskaber der anvendes i undervisningen. Medbring blot dig selv.

 

Indbetaling sker til Reg: 2252  konto: 6272555999 som tekst på overførsel bedes du angive dit fulde navn. 


Rabatkort er gyldigt i 1 år fra købsdato, er personligt og refunderes ikke.

AOF hold: Tilmelding sker igennem AOF

Se i øvrigt Studie Yogas generelle betingelser og praktisk info her

BLID YOGA 55+ (75min)

Blid Yoga er for dig som gerne vil arbejde kroppen igennem på den blide måde, men også samtidig nyde effekten i kroppen og i sindet.

Øvelserne udføres blidt og langsomt og der vil være hjælpemidler hvis du får brug for det.

BASIC (75min)


Til dig der er ny i Iyengar Yoga. I denne klasse skabes et solidt og sundt fundament for korrekt praksis af yogaen. Du lærer de stående stillinger fra bunden og der introduceres siddende-, liggende og omvendtstående stillinger.

YOGA I (90min)

Der bygges videre på fundamentet i basic øvelser. Vi arbejder mere i dybden med de omvendtstående stillinger og du vil bliver introduceret til Sirasana (hovedstand). For at sikre korrekt indlæring gives både generel og individuel vejledning og instruktion. 


YOGA II (90min)


Dette hold er for dig som har min. 2 års Iyengar yoga erfaring. Du er fortrolig med de stående, liggende og siddende øvelser og har en stabil Sarvangasana (skulderstand) og Sirasana (hovedstand). På dette hold vil du blive introduceret til variationer i de omvendtstående stillinger. Deltagelse på holdet efter aftale med yogalæren.

AFSTRES YOGA & PRANAYAMA (75min)

I denne klasse sættes der mere fokus på afspændnings øvelser som er med til at skabe ro og balance i kroppen. Vi vil  gå mere i dybden med åndedrættet (Pranayama) og meditation. Dette er klassen hvor du får mulighed for at stresse af til weekenden.